7 Ocak 2010 Perşembe

örnek 15 (yalancı selanik)



bu örneği atkılarda ve diğer yün işlerinde

kullanabilirsiniz. ya da benim yaptığım gibi

ördüğünüzü ütüleyerek ince ve çizgili

giysiler yapabilirsiniz.

* ilmek sayısı 4'ün katları + 1 ilmek olursa

iki tarafından da aynı şekilde örmeye

başlıyoruz. bu da size kolaylık sağlar.





resimdeki örneği 21 ilmekten ördüm.


1. sırada: 3 ilmek ters ördüm.








* 1 ilmek düz ördüm.

* sıra sonuna kadar 3 ters, 1 düz örmeye devam

ettim.

* sıranın son ilmeğini ters olarak örerek 1. sırayı

bitirdim.

* 2. sırada: yine 3 ilmeği ters, 1 ilmeği düz örerek

başladım.

* sıra sonuna kadar bütün ilmekleri böyle ördüm.

* son ilmeğin de ters olmasına dikkat ettim.

püf noktası: 3 ters ilmeğin 2. ilmeği diğer sırada

düz örülecek şekilde örneği kurmaya dikkat ettim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger