2 Eylül 2009 Çarşamba

abiye çanta



bayanların vazgeçilmezi çantalar, abiye olanları da bir, iki defadan fazla kullanılmıyor. ist. cuma pazarından aldığım parçalarla diktiğim çanta çok da güzel oldu.
malzemeler: iki değişik desende parlak kumaş, 25 cm fermuar, zincir görünümünde kordon

dikilişi: pullu parçayı boyu 41cm, eni 27 cm olacak şekilde (çantanın kendisi) kestim.
* 30 cm'ini ikiye katlayarak yanlarından dikerken alt uçlarının da yuvarlak olmasını sağladım.
* astarını diktim.
* astarla yüzü arasına fermuarı diktim.
* astarın 3 cm'lik kısmını çantanın kapak kısmına çevirerek üstten makine ile diktim.
* zincir görünümündeki kordonu iki ucundan çantaya diktim.
* uzunluğunu da omuza takarak kullanılacak şekilde yaptım.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger