20 Şubat 2009 Cuma

örnek 7 (kolay ajur)

*örgünün yüzünde düz örgü, arkasında ters örgü ördüm.
* şişime 13 ilmek başladım.
* bu sıradaki bütün ilmekleri düz ördüm.
* 1. sırada 1 ilmek düz ördüm. 
* ipi öne alıp, 3 ilmeği arkasından beraber ördüm (1 ilmek oldu).
* ipi öne alıp 1 ilmeği düz ördüm.
* tekrar ipi öne alıp 3 ilmeği arkasından beraber ördüm (1 ilmek oldu). 
* ipi öne alıp 1 ilmeği düz ördüm. 
* tekrar ipi öne alıp 3 ilmeği arkasından beraber ördüm (1 ilmek oldu ).
* ipi öne aldım ve kalan son ilmeği de düz ördüm.
* 1 sıra ters, 1 sıra düz, 1 sıra ters ördüm.
* 3. düz sırayı öreceğim zaman yine örnek kurdum.
* resimde yakadan (boyundan) başladığım yeleğin resmi görülüyor. orada  3 örnekte bir, 1 örneği yukarıdan aşağıya doğru artırdım. artırdığım yerleride işledim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger